FANDOM

Meloy School Freak Show היא קבוצת ילדים בכיתה ט', (נכון לספטמבר 2008) שחיים בסרט וחושבים שלעשות סרטים זה מגניב, ובכן, לעשות סרטים זה באמת מגניב!

הסטוריהעריכה

החבורה הוקמה בספטמבר 2007 בתחילת שנת הלימודים של כיתה ח', באותה השנה אלול חברת הילדות של גיא ורון, שעד היום נחשבים מייסדי הקבוצה ביחד עם נועם. הביטוי Meloy (מלוי) היה מילת השתיקה הנצחית, בכל פעם שהייתה שתיקה מביכה נאמרה המילה בקולו של הלטאה ביל מ"אליסה בארץ הפלאות", ולאחר שנשמעה המילה היו צריכים שאר היושבים להגיד אותה גם כן. השם Meloy School Freak Show הוצע לראשונה על ידי נועם, אחד ממייסדי החבורה. השם התקבל בברכה על ידי גיא אלול ורון, אך נשכח במהרה על ידי שאר חברי הקבוצה. השביתה הגדולה של 2007 היא זאת שפירקה את השם והשכיחה אותו במעגלי השכחה והערפל, לאחר החזרה מהשביתה הייתה את התקופה השחורה הגדולה, בה אף אחד לא נפגש עם אף אחד ולא היו מפגשים קבוצתיים. אף אחד לא יודע מתי השם עצמו חזר או באיזה תאריך, יש יגידו שהוא הגיע בסרט הרשמי הראשון של Diabolus Belum, אינטרו (Intro) שם נאמר בפעם הראשונה בכתוביות: "Diabolus Belum AKA Meloy School Freak Show" מכתבי השאלות והאימיילים על שני השמות הציפו אותנו. שני השמות החדשים זעזעו את המדינה ויצרו מהפכה תקשורתית. למען האמת השם Meloy School Freak Show נשכח בשנית בתקופה שנקראת התקופה השחורה השנייה שנמשכת מהאינטרו עד היום. השם Meloy School Freak Show נראה פעם ראשונה ואחרונה על האקרנים בסרט אינטרו.

קונספירציותעריכה

רוב האנשים רואים אותנו כ-Diabolus Belum ולא Meloy School Freak Show בגלל שהשם לא הצליח ולא התפרסם, מהר מאוד רצו שמועות על השם.

תיאוריה ראשונהעריכה

השם מלוי הוא שם של סבא רבא של גיא שנלחם במלחמת העולם השנייה ושלח לו את המסר הזה מעולם המתים "שמכם יהיה Meloy School Freak Show". התאוריה נראתה לראשונה בתאריך ה14.04.08 בעיתון הארץ.

תיאוריה שנייהעריכה

השם מלוי הוא שם שנוצר מפרי דמיוננו ולא יותר אך school בגלל שאנחנו בבצפר, ו-freak show בגלל שאנחנו נקראים פריקים ואנחנו חיים בסרט. התאוריה הופרכה ואין לה שום הוכחה, מייסדי הקבוצה מוחים בתוקף כי freak show לא קשור בשום צורה לכינוי שתפסו אותנו כפריקים, אלא כמופע אימים. ב27.06.08 רואיין גיא ומחה כי התאוריה היא אווילית וחסרת בסיס:

"התאוריה היא אבילית וחסרת בסיס." -גיא זנדמן

תיאוריה שלישיתעריכה

בסוף שנת הלימודים של 2008 בסוף כיתה ח', הגיעו לבית ספר מעגן מיכאל שבעה חייזרים, ושבע פרות, ושבע שנות בצורת. השמועות אומרות שהחייזרים החדירו את השם למוח שלנו אכלו את הפרות ומתו משנת הבצורת, למרות שמרבית מחזור ח' ראה את החייזרים מתים מהחום אחד מתוך ארבעה ילדים מאמין כי הם עדיין קיימים אי שם ברחבי השכבות והאספלט. התאוריה הזאת נקראת תאוריה החייזרים הבצורת והפרות או התאוריה של בית ספר מעגן מיכאל.

חברי הקבוצהעריכה

  • מייסדים: גיא, רון, אלול, ונועם, היו המייסדים של Meloy School Freak Show בתחילת כיתה ח' של 2007, יש יאמרו שגיא נועם ורון ייסדו את הקבוצה ואלול תרמה חלק גדול לקבוצה, אבל אלא רק שמועות. הקבוצה נוסדה במעגל הקארוונים של שכבת ח' במעגן מיכאל. בגלל הקור, החבורה חיפשה מקום חם, המקום החם ביותר בבצפר, הקיר של הקארוון שאין בו כלום! הקיר היה מוגן מרוח מכל הכיוונים, ובשעות הבצפר השמש תמיד יקדה עליו. גיא המלך היה הראשון שעלה על הרעיון לשבת בקיר ומהר מאוד כולם נסחפו אחריו והמקום נהיה המקום של החבורה.
  • איתמר: הצטרף בתחילת כיתה ח'. יש יאמרו שאיתמר היה אחד מהמייסדים של Meloy School Freak Show מכיוון שהיה עם גיא נועם ורון עוד מכיתה ז'. איתמר היה חבר בחברת הסרטים המיתולוגית GORTIN שבה היו חברים גם, תומר, נועם, גיא, ורון.
  • סתיו: הצטרפה בתחילת כיתה ח'. סתיו הגיעה לחיים שלנו בחופש הגדול בין כיתה ז' לח' ובעקבות הנסיבות הלא מוזכרות לעולם יצא שהיא הייתה הרבה איתנו. סתיו השתתפה רק בסרט אחד ועוד מיני סרט, ב-Up to the past ובשיר הפתיחה של Super Heroes, למרות זאת היא נחשבת חלק גדול ב-Meloy School Freak Show.
  • נמרוד: הצטרף בתחילת כיתה ח'. גיא נועם רון ואיתמר של כיתה ז' שנאו את נמרוד שכן חשבו שהוא טיפש, אך בתחילת כיתה ח' גילו את פניו האמיתיים. בתהחלה לא קיבלנו אותו אלינו בגלל שלא אהבנו אותו אבל אז גילינו שהוא באמת נחמד והוא הפך לחלק מרכזי וחשוב בחבורה.
  • ניצן: הצטרף בתחילת כיתה ח'. סיפורו והצטרפותו של ניצן לא ידועים לאיש ונשארת תעלומה אך כיום בספטמבר 2008 הוא חלק מרכזי ב-Meloy School Freak Show.
  • פרי: הצטרף במהלך כיתה ח'. פרי נדד בין החבורה שלנו לבין חבורות אחרות כמעט כל כיתה ח', עד שבסופה לאחר הטיול השנתי הוא החליט להשאר איתנו וכיום גם הוא חלק מרכזי בחבורה.
  • אופיר ונדב: הצטרפו בסוף כיתה ח'. אופיר היה חבר של איתמר נועם גיא ורון בכיתה ז' אך לקראת סוף כיתה ז' עד סוף כיתה ח' אופיר התחיל להסתובב עם הנאו-ערסים, וכך גם חברו הטוב נדב. בשבועות האחרונים של כיתה ח' אופיר ונדב החליטו לברוח מהנאו ערסים ולעבור אלינו.

חודשים ארוכים אחר כך הנאו ערסים כעסו על אופיר ונדב ואפילו חלקם לא באו לימי ההולדת שלהם. כיום שניהם חלק מרכזי בחבורה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית